Děti se seznámily s tématy center aktivit, která je v novém školním roce čekají. Do tabulky zaznamenávaly dva údaje – jaké téma je nejvíce zajímá a o jakém tématu ví nejvíce informací. Z tabulky pak děti následně “četly” vzniklé statistické závěry. 📊 Jasným favoritem se stalo téma ŽIVOT POD HLADINOU. 🌊
Významnou činností týdne byla tvorba třídních pravidel. 📝 Tento proces je důležitý nejen proto, abychom nastavili zdravé a bezpečné prostředí třídního společenství, ale také proto, aby děti samy rozuměly tomu, proč jsou pravidla potřebná. Když děti aktivně spolupracují na jejich tvorbě, cítí větší zodpovědnost za jejich dodržování a podporujeme tím jejich smysl pro spravedlnost a respekt vůči ostatním. 💬 Společně tak budujeme prostředí, ve kterém se každý může cítit bezpečně a plně se rozvíjet. 💡
Mirek Smolej, třídní učitel 2. A